Wyjątkowa data 12.12
Dwie trójki obok siebie.
Numerologiczna Trójka z natury jest radosna i pełna Życia. Wszystkie Trójki dzisiaj będą miały szczególnie wzmocnione wibracje. Jednak nie tylko one, ponieważ wibracja daty wpłynie na Nas wszystkich. Warto dzisiaj dotknąć Magii, aby przyciągnąć i zaopatrzyć się w pozytywne energie na dłuższy czas.
Pogoda nie sprzyja więc chociaż w jakiś sposób energetycznie się wzmocnijcie. Rozmowa ze mną i moimi Kartami może wiele zmienić jak sami zresztą to potwierdzacie. Możecie też zapalić oczyszczoną świecę w ulubionym kolorze.
O świecach i ich Magii napisałam tutaj https://aggasoyala.pl/agga-soyala-708-888-688-kontakt-2/ Wykorzystajcie dzisiejszy dzień dla siebie. Zróbcie sobie drobny upominek, fajny wieczór, długi spacer lub oczyszczającą kąpiel. Pamiętajcie, że taka wibracja zdarza się bardzo rzadko szczególnie, że 2018 rok za chwilkę minie
Informacja:
„W związku z nowelizacją prawa telekomunikacyjnego, operatorzy nałożyli miesięczny limit na wszystkie osoby dzwoniące na numery o podwyższonej płatności. W przypadku problemów z połączeniami proszę o kontakt ze swoim operatorem z prośbą o „wyłączenie limitu na usługi o podwyższonej płatności”
Na Magicznej linii będę dostępna ponownie od godz 16.00 do 21.00
tel 708 788 222 i 708 888 688
Pozdrawiam ciepło
Wasza Agga Soyala
mim, że nas rozłączyło to dziękuję za rozmowę!!!! miłe dla uszu były te wiadomości z kart:)
oczywiście dzisiaj robię czas dla siebie i zapalam świeczki, które już przygotowałam
pozdrawiam i ściskam
ps. czy lampiony już zostały wysłane?
Ja również dziękuję za rozmowę! Dzisiaj jakby Karty pokazują przychylniej.
Tak, lampiony już wysłane. Koniecznie dzisiaj trzeba zrobic cos dla siebie 🙂
Ja zrobilam cos dla siebie pogadam z Pania?? Uwielbiam rozmawiać z panią to takie mile ukojenie dla duszy od razu tak milo się robi na duszy , płynie od Pani taka pozytywna energia ???
Dziękuje serdecznie 🙂 Energia Różowej Mgiełki, która płynie podczas rozmowy, tak wpływa na rozmówcę
to prawda, rozmowa z Panią to coś dla siebie, taka miła przyjemność!!!! ma Pani dar uspokajania mnie:)
Tak mówią, że ma Dar. Dziękuję!
Pani Aggo?dziekuje za rozmowe,do niczego z tymi limitami jest teraz,ale juz wiem troche co i jak,zobaczymy jak bedzie dalej,poslucham pani rad jak zawsze i dam znac?
Ja też dziękuję! W przypadku problemów z połączeniami proszę o kontakt ze swoim operatorem z prośbą o “wyłączenie limitu na usługi o podwyższonej płatności”
ja już to właśnie zrobiłam!!!! 🙂
o i super !??
Ja muszę tez to zrobić bo na razie probowalalam na wlasna rękę poprzez wysłanie SMS-a ale tam są jakieś limity?
A to nawet nie wiedziałam, że operatorzy kontaktują się przez sms… Chyba najlepiej jednak zadzwonić do nich
ja dostałam od nich sms i miałam odesłać żeby odblokować i za chwilę przyszło potwierdzenie
i juz działa?
tak, była wiadomość że w ciągu 24 h przyjdzie potwierdzenie a po paru minutach już przyszło
oo super 🙂
Przez to mam ograniczony próg ale chciałabym całkiem zdjąć blokadę, ?chyba jednak muszę iść do salonu, chyba ze można jeszcze w inny sposob..? było dobrze po co te blokady przecież i tak każdy decyduje gdzie i ile chce dzwonić …
racja
U mnie tez tak było . Wysłałam sms i jest już odblokowanie. Dziękuję za rozmowę ☺ Wczoraj z nim gadalam i ma dziś się określić . Juz tylko napisał ze wigilia u mnie zobaczymy co ze świętami . Pozdrawiam cieplutko zadzwonie do Pani jak będę już wiedziala . Super Pani Aggo dziękuję za pomoc . Zobaczymy ? pozdrawiam
O i dobrze 🙂 Dacie rade
Pani Aggo
natychmiastowa sprawdzalność!!!!
🙂 🙂 🙂 i moje ogromne zadowolenie
ooo suuper! Warto pytac moich Kart w ten Magiczny czas 😉
to prawda!!!! polecam każdemu 🙂
dziekuje!
chociaż nie dopytałam do końca bo przerwało rozmowę mimo że miałam środki na karcie 🙁
Bo zmieniła się ustawa:
“W związku z nowelizacją prawa telekomunikacyjnego, operatorzy nałożyli miesięczny limit na wszystkie osoby dzwoniące na numery o podwyższonej płatności. W przypadku problemów z połączeniami proszę o kontakt ze swoim operatorem z prośbą o “wyłączenie limitu na usługi o podwyższonej płatności”
może to jest ten problem…że wczoraj po 7 minutach przekroczyłam limit i miałam komunikat że połączenie nie może być zrealizowane
dokładnie
już próbuje dzwonić!!!
jestem
Mam pytanie może ktoś mógłby mi odpowiedzieć.dzwonilam wczoraj do mojego operatora i prosiłam o zdjecie blokady. Do tej pory nie mam informacji zwrotnej . Czy powinnam na nią czekać czy tylko musze sprawdzić dzwoniąc.?
Nie wiem, ale odblokują gdy im się powie „usługi premium” .
Moze Pani sprawdzic czy odblokowane bo nie wiem czy jakas informacja jeszcze do Pani od nich przyjdzie
W jakiej sieci ma Pani telefon? Orange twierdzi, że może wyłączyć limit całkowicie po zgłoszeniu przez osobę zainteresowaną i wtedy można dzwonić tyle ile kto uważa, bez blokad. Zawsze jest możliwość zmienienia sieci na Orange i przy rozmowie swojemu operatorowi można wspomnieć o tym 😉